آموزش کامپیوتر به زبان ساده

صفایی ندارد ارسطو شدن، خوشا پر گشودن پرستو شدن...

آموزش کامپیوتر به زبان ساده

صفایی ندارد ارسطو شدن، خوشا پر گشودن پرستو شدن...

دانلود نرم افزار رایگان هر چی که بخوای همین جا قسمت دوم

- 7art Fairy Lake 3D ScreenSaver 2.3 : یک اسکرین سیور رایگان و مجانی و حدودا 14 مگی دیگر. این ScreenSaver زیبا را از دست ندهید! تصویر را در صفحه مربوط به این برنامه مشاهده کنید.




- 7art Christmas Night 3D ScreenSaver 1.2 : یک اسکرین سیور رایگان، درخت کریسمس در شب!

- Free WMV to MPEG Converter 2.0.2 : برنامه ایی را









- Free MPEG to WMV Converter 2.0.2 : برنامه ایی رایگان و حدود 8 مگابایتی برای تبدیل فرمت ویدئویی MPEG به WMV . مثل همیشه مجانی!




- LightProfiler 0.5.00 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.



- Advanced Unsubscribe 1.0.1 : یک برنامه رایگان برای حذف کامل یک ایمیل از ایمیل لیست شما.





- Free Wallpaper Changer : یک برنامه رایگان که همان طور که از نامش پیداست، کارش تغییر و تعویض اتوماتیک و طبق برنامه عکس زمینه (Wallpaper) کامپیوتر شماست.

- Numpad Mouse 0.6c : یک برنامه مجانی و حدودا دویست کیلو بایتی برای استفاده از اعداد کیبرد به جای موس برای جابجایی فلش موس. برای مواقعی که موس تان را از دست داده اید!!



- HD Tune 2.55 : این برنامه 628 کیلوبایتی و رایگان هم خیلی به‌دردبخور است. اطلاعاتی درمورد هارد دیسکتان، عکس‌ها و نوشته‌هایی که در Clipboard کپی کرده‌اید و ... از جمله اطلاعاتی است که این برنامه کم‌حجم در اختیار شما می‌گذارد. (همچنین اگر یک برنامه الحاقی از سایت برنامه دریافت کنید، اطلاعات بسیار کاملی از نوع مادربورد، بایوس، CPU، کارت گرافیکی و کارت صدا و ... به شما می‌دهد)





- FileList : یک برنامه فقط 15 کیلوبایتی برای لیست گیری از فایل‌ها و انجام عملیات مختلف روی آن‌ها (تغییرنام و ...)



- Free Photo to Video Converter 8.00 : یک برنامه رایگان و حدودا 8 مگابایتی برای تبدیل عکس های دیجیتالی شما به اسلاید های ویدئویی. مجانی!





- Free XLS Viewer 2.30 : برنامه ایی یک مگی برای مشاهده فایل های با پسوند XLS. (فایل های مایکروسافت اکسل) بدون نصب برنامه مایکروسافت آفیس.




- Persian Dictionary - SaebSoft Dictionary 3.0 : دنبال یک دیکشنری انگلیسی به فارسی رایگان، کم حجم (فقط 2.62 مگابایت) و باحال می‌گردین؟ پس دیکشنری خوب صائب سافت را از دست ندهید. (با این دیکشنری، دیگر مشکلی در ترجمه لغات انگلیسی به فارسی نخواهید داشت)






- TETRIS Lives! 1.05 : بازی معروف تتریس را که می‌شناسید!؟ همان بازی خانه‌سازی. پس رسما حالش را ببرید!!





- Flashdeli LAN Messenger 3.92 : یک مسنجر ساده و باحال برای محیط های LAN. این مسنجر رایگان است و زیر یک مگابایت هم حجم دارد.






- Visual NetTools 1.4.6 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.







- Free Image Downloader 1.2.0 : یک برنامه رایگان و پرکاربرد برای دانلود کردن عکس های یک صفحه وب. مجانی و 3.3 مگابایتی.




- Free MPEG to 3GP Converter 2.0.2 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فرمت ویدئویی MPEG به فرمت ویدئویی 3GP. مجانی و 8 مگابایتی.






- Free MPEG to MP4 Converter 2.0.2 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فرمت ویدئویی MPEG به فرمت ویدئویی MP4. مجانی و 8 مگابایتی.



- Free Video To iPhone Converter 3.6.5 : برنامه ایی رایگان و 5 مگابایتی برای تبدیل فایل های با فرمت های ویدئویی به فرمت های قابل پخش در iPhone. مجانی!




- Azotix Active Organizer 0.4 beta : یک نرم افزار رایگان برای مدیریت قرار های شما، لیست دوستات شمات برای یادآوری روز تولد آن ها و مواردی از این دست. فعلا مجانی و 700 کیلوبایتی





- Free MP4 to AVI Converter 1.3 : برنامه‌ایی رایگان و 2.8 مگابایتی برای تبدیل فایل‌های تصویری MP4 ،M4V و MP4V به AVI یا MPG.







- Router Pass View 1.03 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.


- FlameRobin 0.9.2 : یک ابزار دیتابیسی رایگان برای Firebird DBMS . مجانی و حدودا 2 مگابایتی.




- Free Photo Editing - Photoscape 3.5 : یک نرم افزار مجانی فوق العاده برای ویرایش و کار با تصاویر با امکانات فوق العاده. یک فتوشاپ کوچک و کم حجم و رایگان!




- Windows Essentials Codec Pack 3.0 : می توان اکثر Codec های لازم برای پخش فایل های صوتی و تصویری یکجا در این نرم افزار رایگان جای داده شده است. مجانی و 16 مگابایتی.






- Gpg4win 2.0.3 : یک ابزار امنیتی رایگان برای استفاده برای امنیت بیشتر در ارسال و دریافت ایمیل های شما در ویندوز و همینطور برخی ابزارهای امنیتی دیگر برای ای

- IObit Uninstaller 1.1 : یک نرم افزار رایگان برای از بین بردن و حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم شما به طور کامل. با کمک این برنامه دیگر آثاری از برنامه های نصب شده قبلی به جای نخواهد ماند و آن نرم افزار تمام و کمال پاک میشود و فایل های اضافی بر روی هارد دیسک شما به یادگار نمی گذارد!






- RecycleBinEx 1.0.5.530 : یک برنامه رایگان و مجانی برای مدیریت Recycle Bin یا همان سطل زباله ویندوز شما! با کمک این برنامه امکانات بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید Recycle Bin را گسترش دهید. مجانی و 1.2 مگابایتی.



- Spy Extractor Anti-Spyware Pro 4.2 : برنامه ایی رایگان برای از بین بردن فایل های مخرب، جاسوسی و ویروسی از روی سیستم شما. حجم در حدود 5 مگابایت.


- Windows Product Key Finder Professional 2.5.114 : یک نرم افزار مجانی برای بازیابی Product Key یا همان سریال نامبر ویندوز و مجموعه آفیس نصب شده بر روی سیستم شما. حجم زیر 500 کیلوبایت.






- Notepad++ 5.6.8 : اگر از برنامه ساده Notepad ویندوز خسته شده اید، این برنامه حرفه ایی، معروف و محبوب را از دست ندهید. با این برنامه امکانات بیشماری پیش روی شماست. با کمک این برنامه کدهای زبان های زیادی از جمله C و CSS و کدهای بسیاری دیگر از زبان را می توانید ویرایش کنید.







- IP Sniffer 1.98.0.9 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.


- RYO 1.4 : نرم افزاری رایگان برای نگهداری نوشته ها، داده ها، داکیومنت ها، تصاویر، جدول ها و خلاصه هر اطلاعات دیگری که به آن نیاز خواهید داشت. مجانی و 2.2 مگابایتی.



- Collector 0.7 : یک برنامه رایگان که به شما اجازه می دهد اطلاعات یک صفحه وب را استخراج کند و در یک فایل داده قرار دهد. مجانی و حدودا یک و نیم مگابایتی.




- Windows Mail Minimizer 0.1 : یک برنامه رایگان برای کوچک کردن برنامه ایمیل ویندوز و بردن آن به بخش System tray ویندوز در کنار ساعت! این برنامه کمتر از 500 کیلوبایت حجم دارد.






- GPS to vCard 1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.




- KRyLack File Checksum Tool 1.04 : یک برنامه و ابزار رایگان که توانایی تولید رمزهای MD5 و ... را از یک فایل داراست. مجانی و 2 مگابایتی.



- Free Audio Player - AIC Audio Player 1.4.2.105 : یک برنامه رایگان برای پخش اکثر فایل های صوتی! حجم در حدود 13 مگابایت. مجانی و رایگان!




- Right Click Encrypter 1.1 : یک برنامه مجانی و یک مگابایتی برای حفظ کردن فایل های موردنظرتان با یک پسورد.





- MiniTool Drive Copy 5.0 : یک برنامه رایگان برای کار با درایو های سیستم شما. مجانی و 5 مگابایتی.






- DVDFab HD Decrypter 7.0.6.6 : با کمک این برنامه رایگان، می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی (DVD) خود را درون هارد دیسک، کپی نمایید.




- PaintStar 2.70 : یک برنامه برای کار با عکس های دیجیتال تان. این برنامه رایگان و مفید را از دست ندهید. مجانی و حدودا 5 مگابایتی.




- RunAlyzer 1.6.1.24 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.




- FileAlyzer 1.6.0.4 : یک برنامه قوی و حرفه ایی برای مدیریت و آنالیز فایل ها. مجانی و حدودا 3 مگابایتی.





- RegAlyzer 1.6.2.16 : یک برنامه برای مشاده، مدیریت و تغییر رجیستری ویندوز شما. مجانی و حدودا دو مگابایتی.




- Spybot Search and Destroy 1.6.2 : برنامه ایی دیگر برای از بین بردن و حذف برنامه ها و فایل های جاسوسی و مخرب از روی سیستم شما. قوی، مجانی و حدودا 15 مگابایتی.





- Subscribe Emails 2.5 : یک برنامه رایگان برای مدیریت عضویت شما در میل لیست های سایت های مختلف. مجانی و حدودا 600 کیلوبایتی.



- Threat Killer 1.7.0 : یک برنامه رایگان دیگر برای از این بردن فایلهای مخرب و جاسوسی در سیستم شما. مجانی و حدودا 800 کیلوبایتی.



- Email Poster 1.0 : یک برنامه رایگان برای ارسال ایمیل های بزرگ به صورت اتوماتیک. مجانی و حدودا یک مگابایتی.






- Zeus Trojan Remover 1.2.0 : یک برنامه رایگان برای از بین بردن تروجان های شناخته شده ی ZBot. رایگان و 300 کیلوبایتی.



- MD5 Checksum Tool 2.7.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.




- Websites Cop 2.2.0 : یک برنامه رایگان برای مانیتور کردن و چک کردن آنلاین سایت شما تا به محض ایجاد تغییری در یک فایل یا صفحه شما را باخبر کند. مجانی و با حجمی زیر یک مگابایت.



- Fast Folder Eraser 1.1.0 : یک برنامه رایگان برای پاک کردن فلدرها و شاخه ها با تعداد بسیار زیادی از فایل ها بدون اینکه سرعت سیستم کاهش پیدا کند. مجانی و با حجمی در زیر یک مگابایت.




- Free Hijack Hunter 1.8.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.






- Growl for Windows 2.0.3 : این هم یک برنامه رایگان که همان نسخه رایگان برنامه Growl (که یک سیستم اطلاع رسانی در سیستم مکینتاش می باشد) مخصوص ویندوز است.




- NoVirusThanks Malware Remover 2.7.0 : یک برنامه رایگان و مجانی و کم حجم ( در حدود 1.2 مگابایت ) برای از بین بردن فایل های مخرب، ویروسی و ... از روی سیستم شما.




- Free Language Learning - Valodas 1.60 : یک برنامه رایگان برای یادگیری زبان های خارجی. مجانی و حدودا دو مگابایتی.








- FileToFolder 1.1 : یک برنامه رایگان برای کار با فایل و فلدر ها. یک فلدر از هر فایلی بسازید و آن فایل را به آن فلدر انتقال دهید. مجانی و زیر یک مگابایت.




- Snail Sync 1.0.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.




- Free WMV to MP4 Converter 2.0.2 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فرمت ویدئویی WMV به فرمت MP4. رایگان و حدودا 8 مگابایتی.




- Free WMV to iPhone Converter 2.0.2 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فرمت ویدئویی WMV به فرمت های قابل پخش در iPhone. رایگان و حدودا 8 مگابایتی.





- AVS Media Player 4.1.1.60 : دنبال یک پلیر (Media Player) رایگان، قوی با امکانات مناسب می‌گردین؟! پس این برنامه را از دست ندهید. تنها ایراد این برنامه حجم بالای آن است.







- Free Disk Wipe - MiniTool Drive Wipe 5.0 : یک برنامه رایگان برای پاک و تمیز کردن هارد دیسک و پارتیشن های ویندوز شما. مجانی و حدودا 5 مگابایتی.






- Free Video Recorder 2.4.1.40 : یک برنامه رایگان برای ضبط فایل های ویدئویی از روی دی وی ها و وی اچ اس ها بر روی هارد دیسک شما. حجم در حدود 87 مگابایت.





- Lightning PDF Printer 1.00 : با کمک این برنامه رایگان و نیم مگابایتی می توانید اسناد خود را به فایل های PDF تبدیل نمایید.




- Free 3GP to MPEG Converter 2.0.2 : یک برنامه رایگان که همانطور که از نامش پیداست جهت تبدیل فرمت ویدیویی 3gp به فرمت Mpeg می باشد. مجانی و حدودا 8 مگابایتی.



- Free FTP Commander 8.02 : یک اف تی پی مینجر رایگان و مجانی برای شما. حجم در حدود 600 کیلوبایت.






- Free RSS Reader 2.7 : یک برنامه رایگان برای خواندن آر اس اس. این روز ها فید ها و آر اس اس به طور چشمگیری رشد کرده اند، با کمک این برنامه رایگان می توانید فید سایت های مختلف را به این برنامه اضافه کنید و مطالب جدید را دنبال کنید.





- SoftPerfect File Recovery 1.2 : یک برنامه کوچک و رایگان برای بازگرداندن فایل های پاک شده از فایل سیستم های FAT و NTFS . مجانی و حدودا 400 کیلوبایتی.






- SoftPerfect Personal Firewall 1.4.1 : یک فایروال رایگان برای شبکه تحت نظارت شما. مجانی و 880 کیلوبایتی.




- Free Network Scanner 4.4.7 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.





- Free Bandwidth Monitoring and Usage Reporting - Net Worx 5.1.1 : برنامه ایی برای محاسبه میزان پهنای باند شما در شبکه موردنظر. مجانی و 1.6 مگابایتی.




- Free Network Search Engine 1.2.1 : یک موتور جستجو برای شبکه شما! مجانی و 2.8 کیلوبایتی.




- Free Network File Locator - Lan Search Pro 9.0 : برنامه ایی رایگان برای جستجوی سریع در یک LAN. مجانی و حدودا 900 کیلوبایتی.






- PrintConductor 1.5 : برنامه ایی برای چاپ کردن تعداد زیادی از اسناد و داکیومنت ها به صورت دسته ایی. مجانی و زیر یک مگابایت.






- Free Context Menu Editor 1.1 : یک برنامه رایگان برای ویرایش و اضافه کردن منوی های ویندوز هفت و ویستا. رایگان و زیر 100 کیلوبایت.






- Prox Fetch 3.7 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.







- Ogni Free Folder Locker & Hider 1.00 : برنامه ایی رایگان برای قفل کردن یک فلدر برای ایجاد امنیت بیشتر بر روی آن در ویندوز. رایگان و کم حجم!






- Iron Web Analyzer 1.0 : یک برنامه رایگان برای آنالیز وبسایت شما و بهتر کردن رتبه آن در موتورهای جستجو. مجانی و 2.5 مگابایتی.





- Batch File Rename 0.6.3796 : یک برنامه رایگان برای تغییر نام دسته جمعی تعداد زیادی فایل با امکانات مختلف. مجانی و حدود هفتصد کیلوبایتی!





- Sleipnir 2.9.4 : یک مرورگر اینترنت حرفه ایی برای حرفه ایی ها. مجانی و حدودا 5 مگابایتی.







- Notepad X 2.1.1 : یک برنامه رایگان و کم حجم که می توانید جایگزین مناسبی برای برنامه Notepad ویندوز شما باشد.





- Sweet Home 3D 2.4 : با کمک این برنامه رایگان به طور کاملا جالب و باحال! خانه دلخواه خود را به طور سه بعدی طراحی کنید و موارد مورد نیاز را سر جایش قرار دهید!





- Core FTP LE 2.1 : یک FTP منیجر رایگان برای شما. برنامه ایی برای مدیریت آپلود و دانلود فایل های شما به سایت تان. مجانی و حدودا 3 مگابایتی.




- VLC Media Player 1.0.5 : همانطور که از اسمش پیداست با یک پلیر روبرو هستیم. حجم هم در حدود پانزده و نیم مگابایت.






- Spyware Terminator 2.7.2.125 : یک برنامه رایگان برای از بین بردن فایل ها و برنامه های جاسوسی و مخرب از روی سیستم شما. مجانی و زیر یک مگابایت!







- Free DocX Viewer 1.1 : یک برنامه رایگان برای مشاهده فایل های مایکروسافت ورد 2007 و 2010 بدون اینکه آفیس 2007 یا 2010 را روی سیستم خود نصب داشته باشید. مجانی و 321 کیلوبایتی.




- Free Partition Manager - Partition Assistant 2.1 Home Edition : یک برنامه رایگان برای مدیریت پارتیشن های هارد دیسک شما. این برنامه مجانی است و امکانات خوبی دارد و حجمش در حدود سه و نیم مگابایت است.




- Virtual Magnifying Glass 3.4 : یک برنامه رایگان برای بزرگ نمایی بخشی از صفحه نمایش. مجانی و حدودا 2.5 مگابایتی.





- Free Antivirus Multi 1.0 : یک برنامه رایگان که با نصب این برنامه و به کمک این برنامه می توانید چندین آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید. مجانی و حدودا 500 کیلوبایتی.





- Serial Cloner 2.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.




- Free OCR Scanning 3.0 : با کمک این برنامه رایگان می توانید متن های نوشته شده بر روی کاغذ را پس از اسکن کردن به تکست قابل ویرایش تبدیل کنید. البته درجریان باشید که این برنامه برای استفاده از متن های زبان فارسی جواب نمی دهد! زیردویست کیلوبایت و مجانی.





- Audio Extractor for Free 2.6.1 : یک برنامه رایگان و مجانی برای جدا کردن صدا از یک فایل ویدیویی. حجم در حدود 5 مگابایت.




- Free Video Converter 1.0.2 : یک برنامه رایگان و حدود بیست مگابایتی که همانطور که ازنامش پیداست کارش تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر است. مجانی!



- Get Plain Text 1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.







- Clear Clipboard 1.0 : یک برنامه رایگان برای پاک کردن محتویات داخل حافظه Clipboard. رایگان و 121 کیلوبایتی!







- PDF Tool Box 1.0 : یک همه کاره فایلهای PDF برای شما. تقسیم یک فایل پی دی اف به چندین فایل و برعکس آن و امکانات دیگر. حجم در حدود 30 مگابایت.






- Resistor Calculator 1.0 : خب این هم یک ماشین حساب مخصوص دانشجویان رشته های برق برای محاسبه های مختلف در خصوص مقاومت. رایگان و 1.2 مگابایتی.






- Mark Reader 1.0 : یک برنامه رایگان درخصوص کار با فایلهای با فرمت .3dr و .pcr رایگان و کم حجم!
- Visual CD 4.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.





- Double Driver 4.0 : اگر از نصب کردن درایور های مختلف خود بعد از هر بار نصب ویندوز خسته شده اید، و یا اینکه نگران گم شدن سی دی یا فایل درایور های خود هستید، این برنامه رایگان را دریافت کنید. با کمک این برنامه دو مگابایتی می توانید از تمام درایور های خود در حال حاضر یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.



- Free MP3 To Wave Converter : کار این برنامه رایگان و کم حجم تبدیل فایل های MP3 به Wave است. همین!





- FoxTerm 1.3.5.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.





- Free Mail Commander 10.5 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.






- Advanced Startup Manager 1.0.1.394 : یک برنامه رایگان و قوی برای مدیریت برنامه هایی که در ابتدای ویندوز به طور خودکار آغاز می شوند. رایگان و 1.5 مگابایتی.




- Free PDF Library 7.19 : این برنامه رایگان هم تقدیم به عاشقان کار با فایل های PDF. حجم زیر دومگابایت.




- Magic Cube 1.0 : همان بازی مکعب دوست داشتنی که باید رنگ های یک سان را در کنار هم قرار دهید. رایگان و کم حجم! زیر 500 کیلوبایت.



- Free FTP Client 3.2.2 : اگر دنبال یک FTP منیجر رایگان و ساده و بدون دردسر می گردید، این برنامه رایگان را از دست ندهید. حجم زیر یک مگابایت.







- Random Password Generator 1.1 : این را به خاطر داشته باشید که پسورد های ساده به راحتی قابل حدس زدن هستند! این برنامه رایگان و کم حجم ( 1.4 مگابایتی) برای شما پسوردهای درست و حساب و به قول معروف اوس و قوس دار!! می سازد.






- CSV Star 1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.







- CwType Morse Terminal 2.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.






- Adolix Split & Merge PDF 2.0 : یک برنامه رایگان برای چسباندن و جدا کردن فایل های PDF. رایگان و حدودا 3 مگابایتی.






- XP Antivirus Remover 1.0 : یک برنامه رایگان برای حذف ویروس XP Antivirus. حجم زیر یک مگ و مجانی.





- Free Photo Animator - FotoMorph 10.1.1 : یک برنامه رایگان برای تغییر یک عکس به عکس دیگر، به عبارت دیگر با کمک این برنامه می توانید طی یک فرایند متحرک عکس صورت یک شخص را به عکس صورت شخص دیگری تبدیل کنید. مجانی و 2.2 مگابایتی.



- Free Photo Manipulator - FotoMix 6.2 : یک برنامه رایگان و جالب که همانطور که نامش پیداست، کارش میکس کردن دو عکس در یکدیگر می باشد. برنامه ی باحالی است! از دست ندهید. حجم در حدود 3 مگابایت.



- Jigsaw Puzzles 1.0 : یک بازی رایگان پازل مانند. مجانی و حدودا 300 کیلوبایتی.



- Delete Lines 1.1.0 : برنامه ایی برای پاک کردن یک یا چندین خط از فایل های تکست بزرگ. حجم در حدود نیم مگ.


- Free Desktop Search Program - StopKa 1.4 : یک برنامه رایگان برای جستجوی فایل های موردنظرتان در سیستم کامپیوتر شما! حجم در حدود 6 مگابایت و رایگان.


- SSuite Office Accel Spreadsheet 7.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.


- Goona Browser 0.6.0.1 : یک مرورگر اینترنت رایگان با حجمی در حدود 26 مگابایت.



- Info System 1.02 : یک برنامه رایگان برای نشان دادن مشخصات سیستم کامپیوتری شما به صورت دسته بندی شده و خیلی تر و تمیز!


- EZ Batch Date Stamper 1.0 : با کمک این برنامه می تونید به عکس هایتان یک برچسب بزنید که این عکس در چه تاریخی گرفته شده است. مجانی و حدود صد کیلوبایتی.



- Run Manager 0.6 : یک برنامه رایگان و حدودا 2.5 مگابایتی برای ساختن Shortcut های کیبرد برای برنامه های مورد نیاز.


- Disk Space Fan 2.2.6.5 : یک برنامه رایگان و زیر دو مگابایت برای آنالیز میزان فزای هارد دیسکت شما. مجانی!



- Free CD DVD Burner 3.6.1.1 : این برنامه همانطور که از نامش پیداست، جهت رایت کردن یک سی دی یا دی وی دی به کار می رود. کم حجم و مجانی. حجم در حدود 3 مگابایت.



- Comodo Internet Security 4.0.141842 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.



- Comodo Firewall 4.0.141842 : اگر دنبال یک فایرفال قدرتمند و رایگان می گردید، این فایروال مجانی را از دست ندهید، حجم در حدود 60 مگابایت.




- Free MOV to MP4 Video Converter 4.1.4 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فایل های ویدئویی با فرمت MOV به فایل های ویدئویی با فرمت MP4. مجانی و مگابایتی.



- Game Key Revealer 1.4.3 : شماره سریال یک بازی را خریداری کرده اید و حالا یادتان رفته است؟ این برنامه رایگان برای نمایش آن شماره سریال به شماست! برای اینکه دوباره پول خرید بازی را ندهید. مجانی و حدودا دویست کیلوبایتی.





- SoftKey Revealer 2.2.3 : شماره سریال ویندوز یا آفیس یا نرم افزار های دیگر را خریداری کرده اید و حالا یادتان رفته است؟ این برنامه رایگان برای نمایش آن شماره سریال ها به شماست! برای اینکه دوباره پول خرید برنامه را ندهید. مجانی و حدودا دویست کیلوبایتی.



- doPDF 7.1 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم برای ساخت فایل‌های پی‌دی‌اف. با استفاده از این نرم افزار رایگان می‌توانید فایل‌های PDF را، با انتخاب فرمان Print از هر برنامه‌ای ایجاد کنید.




- FinalBurner Free 2.21 : برنامه ایی رایگان برای ساختن و رایت یک CD یا DVD به سادگی. حجم در حدود 10 مگابایت.



- Freeware Unit Conversion - ESB Unit Conv 7.2.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.


- ESB Calc 7.2.0 : یک ماشین حساب حرفه ایی و پیشرفته با تابع های خاص و کاربردی برای افراد خاص!



- Free PDF Printer 7.1.0 : با کمک این برنامه خیلی راحت و بدون دردسر فایل های پی دی اف (PDF) بسازید. ساختن فایل PDF با پرینتر. به این معنی که در تمام برنامه هایی که می توانید یک متن یا ... را پرینت کنید، خیلی راحت می توانید فایل پی دی اف نیز بسازید. مجانی و 4.3 مگابایتی.



- Open Contacts 6.1.0.700 : با کمک این برنامه رایگان، اطلاعات اشخاص و شرکت‌ها را ذخیره و دسته‌بندی کنید تا قاطی پاتی نشود! با قابلیت اضافه کردن عکس و تعداد نامحدود فیلد برای وارد کردن اطلاعات. به هر حال به درد کسانی که می خواهند اطلاعات افراد و شرکتهای زیادی را سر و سامان بدهند، می خورد.



- Free FLV Player : این برنامه رایگان از نامش مشخص است که چه کار می کند. یک پخش کننده فایل های FLV در کامپیوتر شما. حجم هم در حدود دو مگابایت.



- Simple Eye 1.4.0.0 : یک برنامه رایگان و واقعا به درد بخور! با کمک این برنامه اطلاعات کامل و جامعی راجع به سیستم کامپیوتری که ازش استفاده می کنید، به شما می دهد. به عبارت دیگر اطلاعاتی در خصوص میزان حافظه رم، هارد، سی پی یو و ... را در اختیار شما قرار می دهد. مجانی و 150 کیلوبایتی.




- Hard Drive Indicator 1.3.0.0 : یک LED برای هارد دیسک خود به گوشه صفحه، کنار ساعت اضافه کنید. مجانی و 65 کیلوبایتی.



- Send To Any 1.7.6.0 : یک برنامه برای اضافه کردن گزینه های دلخواه به منوی Send to ی ویندوز. این منو وقتی بر روی یک فایل یا فلدر کلیک راست می کنید ظاهر می شود، کم حجم (50 کیلوبایتی) و رایگان!



- StoragePoint 1.1.3.7 : یک برنامه رایگان برای جمع آوری فایل های با یک پسوند و فایل های مشابه در یک جا در کامپیوتر شما. کم حجم و مجانی!



- Annihilator Thumbs DB 1.0.6.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.


- BGEye 3.0.4.3 : یک برنامه رایگان برای نمایش اطلاعات سیستم شما (اطلاعاتی در خصوص میزان حافظه رم، هارد، سی پی یو و ...) بر روی دسکتاپ! مجانی و حدودا 700 کیلوبایتی.



- SysTrayClipNotes 1.0.3.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.



- PriorityControl Static 1.0.2.7 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.



- XP Detox Wizard 1.0.0.2 : برنامه ایی برای پاک کردن فایل های غیرضروری که ویندوز ایکس پی آنها را ایجاد کرده و بدون استفاده مانده اند. حجم پانصد کیلوبایت!



- Free Text 2 Html 1.30 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فایل های تکست به فایل های HTML. مجانی و حدودا 300 کیلوبایتی.



- CyberMatrix Reminder 1.00 : یک برنامه رایگان برای مطلع کردن شما از قرارهای ملاقات، قرارهای کاری و ... با این برنامه هیچ چیزی را فراموش نخواهید کرد!



- Round It 1.0.2 : یک برنامه کم حجم، ساده، رایگان و تر و تمیز برای گرد کردن گوشه های عکس های شما. حجم در حدود 300 کیلوبایت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد